Canvis a la pública
Toñi Prieto sobreviu com a directora d’entreteniment a TVE però Ana María Bordas serà la seva cap
La cadena ha anunciat que la cap de la delegació espanyola a Eurovisió assumirà un nou càrrec per sobre de Prieto
La nova etapa de TVE comptarà amb un canvi substancial: Ana María Bordas ha sigut nomenada nova directora d’Entreteniment i Divulgació de RTVE, àrea dependent de la direcció de Continguts Generals que lidera Amalia Martínez de Velasco. No obstant, aquest nomenament no suposarà la sortida de Toñi Prieto.
L’actual directora d’entreteniment de la pública manté el seu càrrec, tot i que tindrà Bordas com a cap, la qual ha sigut responsable de Projectes Internacionals de TVE i Cap de Delegació espanyola al Festival d’Eurovisió.
Notícies relacionadesAna María Bordas és vicepresidenta electa del Comitè de TV de la Unió Europea de Radiotelevisió, organisme en el qual recentment ha sigut reelegida per a un tercer mandat. La seva carrera professional s’ha desenvolupat íntegrament a la casa, tant a RNE com a TVE.
Va ingressar a RTVE per oposició el 1984 com a periodista, especialitzant-se en temes polítics i socials i va ser corresponsal de Radio Nacional d’Espanya a Washington (EUA). Al llarg de la seva carrera ha ocupat diferents càrrecs directius, com a directora de Programació de TVE, directora de La 2, directora de RTVE a Catalunya; directora de Comunicació de TVE a Catalunya; directora de Ràdio Nacional d’Espanya a Catalunya (va ser la primera dona a ocupar aquest lloc) i directora d’Informatius de RNE a Catalunya. Anteriorment, va ser redactora i editora d’informatius a RNE a Catalunya i a Radiocadena Española.
- CAS ZAPATERO La UDEF destaca que Zapatero va entregar al seu «lloctinent» un llistat de possibles clients: Florentino Pérez, Beatriz Corredor i Josu Jon Imaz
- Temps estival Barcelona afronta una nit de calor tropical aquest diumenge, amb temperatures per sobre dels 20 graus
- Acte a Catalunya amb Tellado El PP exigeix a Sánchez aclarir quina influència tenia Zapatero: «És l’escàndol més gran de la política al nostre país»
- Locals polèmics Bars que encara exhibeixen simbologia franquista malgrat la llei de memòria democràtica: «No s’entén que no els multin»
- Entrevista Xabier Gómez: «El Papa visitarà homes i dones a la presó de Brians, la parròquia que més estimo»
