Temporal ‘Filomena’
Enrenou entre els espectadors de ‘Tu cara me suena’ per la interrupció d’‘Antena 3 Noticias’ a la final
La cadena va decidir actualitzar la informació sobre el temporal que manté en alerta gran part del país
El temporal ‘Filomena’ està deixant imatges sorprenents a tot el país a causa de les fortes nevades i pluges. Per informar de la situació de risc en què encara es troba sobretot el centre i el nord del país, Antena 3 va decidir interrompre l’emissió de la final de ‘Tu cara me suena’ per fer una connexió amb ‘Antena 3 Noticias’ a fi d’informar sobre les últimes notícies del fenomen.
Quan va arribar l’actuació de Rocío Madrid es va produir la inesperada irrupció en directe dels serveis informatius. La cadena va decidir informar de l’última hora sobre l’estat de les carreteres on centenars de cotxes estaven atrapats sense poder avançar, tal com també es va explicar en l’informatiu de la nit presentat per Vicente Vallés.
En un primer moment la connexió va provocar certa angoixa en part dels espectadors a causa de la sorpresa que va causar aquesta emissió especial. Molts usuaris van compartir a les xarxes socials el gran ensurt que es van portar al veure que es connectava amb ‘Antena 3 Noticias’ al creure que es tractava algun succés molt greu, sobretot relacionat amb l’assalt al Capitoli dels Estats Units de dimecres passat, quan també es va interrompre la programació habitual en certs punts de la nit.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
