ABANDONA DESOLADA EL PLATÓ
'Sálvame' torna a remoure el 'cas Ylenia' i Lydia Lozano explota: «¡No m'ho mereixo!»
La col·laboradora ha esclatat en llàgrimes després que el programa anunciés que anava a donar el nom de la font que li va proporcionar la informació

lydia
‘Sálvame’ ho porta anunciant a tort i a dret des d’ahir: el programa coneix la font de Lydia Lozano en el famós ‘cas Ylenia’, quan la periodista va assegurar que la filla del cantant Albano era viva. I com era d’esperar, la col·laboradora ha acabat esclatant contra el programa per tornar a rescatar aquesta polèmica una vegada més.
«Crec que això no m’ho mereixo», ha dit Lydia abandonant el plató i traient-se el micròfon després que entressin diferents «trucades» (que en realitat eren gravacions) amb més dades. «Una cosa és que vingui un senyor a parlar d’un reportatge, però no això. Crec que no us heu portat bé amb mi», ha exclamat amb el rostre ple de llàgrimes.
Notícies relacionadesTot i que Jorge Javier i el director David Valdeperas han intentat frenar-la, la periodista no ha atès a raons: «Ni Lydia, ni Lili, ni res. ¡Jo me’n vaig! Ara mateix». «No m’ho mereixo, Valldeperas», se li ha sentit dir al director. El presentador intentava tranquil·litzar-la: «¿Tu confies en el programa?». «¡No! No hi confio», ha respost fora de si ella.
«Pots estar molt tranquil·la perquè no es donarà cap motiu perquè es reactivi aquesta demanda», ha insistit Jorge Javier. No obstant la col·laboradora ha acabat abandonant definitivament el plató: «¿Si hagués anat a un psicòleg de què m’hagués servit si torneu a treure la merda una altra vegada? Només sentir-ho em dol, no sé com no us poseu a la meva pell».
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Israel obre un nou front de guerra amb el seu atac a l’Iran
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs davant l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons. Els va pressionar més i va dir: a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Higiene bucodental Com eliminar la tosca de les dents a casa: el truc dels dentistes