EMOCIONANT
Iñaki Williams explica a 'El hormiguero' la dura història de la seva família: «Els meus pares van ser refugiats de guerra»
El futbolista de l'Athletic va explicar al programa de Pablo Motos com els seus pares van aconseguir arribar a Espanya

iaki-williams
Iñaki Williams, jugador de l’Athletic de Bilbao, va emocionar ahir a la nit els espectadors d’‘El hormiguero’ al relatar la història de superació de la seva família. Durant la seva visita al programa presentat per Pablo Motos, el jugador va explicar que els seus pares es van conèixer en un camp de refugiats i va narrar com van aconseguir arribar a Espanya.
«De petit veia imatges de gent que venien en pastera o que saltaven la tanca i jo sempre li preguntava a la meva mare, però em deia que havia arribat amb avió», va comentar Williams. Quan es va anar fent més gran, la seva mare va decidir explicar-li la veritat sobre la seva història. «Se’m posaven els pèls de punta», va reconèixer el jugador.
Notícies relacionades«Saber que els teus pares han caminat pel desert del Sàhara, que han vist morir gent pel camí... Els van ficar en una presó i van ser refugiats de guerra. Gràcies que es van trobar amb gent bona que els va ajudar, van tenir la possibilitat d’arribar a Bilbao. El destí va voler que naixés allà i per això soc jugador de l’Athletic», va revelar mentre les càmeres del programa enfocaven la seva mare, molt emocionada al recordar la seva odissea per arribar a Espanya.
Durant l’entrevista, Motos va voler remarcar que la dona va saltar la tanca de Melilla quan estava embarassada de Williams. «Té un mèrit increïble jugar-se la seva pròpia vida i la del seu futur fill», va assegurar el futbolista, que els va dedicar unes boniques paraules als seus pares: «Són els que ens han donat la vida a mi i al meu germà, han fet que estiguem on som». «Ens han donat tot el que tenim i són uns superherois per a nosaltres. Van deixar tota la seva vida enrere perquè jo i el meu germà tinguéssim el futur que ells no han tingut. Els ho devem tot», va concloure.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Baròmetre municipal La vivenda supera la inseguretat com a principal problema dels barcelonins
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Tempesta judicial i política L’empresonament de Cerdán noqueja Sánchez, que no pot desviar el focus
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- L’empresonament de Cerdán Junts insta el PP a reunir-se amb Puigdemont si vol abordar una moció de censura a Sánchez
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- Investigació Detinguts dos homes a Las Palmas per les filtracions de dades sobre ministres