NOVETATS
Sky incorpora al seu catàleg l'aclamada 'Chernobyl' i dos documentals sobre la catàstrofe nuclear
Els nous capítols de 'Rick y Morty', 'S.W.A.T.' i 'The Conners' també arriben a la plataforma al novembre

chernobyl
Durant el mes de novembre, Sky posa noves i esperades produccions a l’abast dels seus subscriptors. L’estrena més destacada de la plataforma és l’aclamada ‘Chernobyl’, minisèrie de cinc episodis que recrea la història de l’accident nuclear de 1986 i que es va guanyar 10 premis Emmy al setembre.
El drama, ja disponible al catàleg de Sky, està protagonitzat per Jared Harris, que encarna Valeri Legasov, un brillant físic nuclear; Stellan Skarsgård, com el vice primer ministre soviètic Boris Stxerbina i Emily Watson, que interpreta la física nuclear Ulana Khomiuk.
Estás a más de 3.000 km de Chernóbil, pero todavía puedes sentir su efecto. ☢#ChernobylSky. Todos los episodios, ya disponibles en Sky. pic.twitter.com/LozS2xkNQA
— Sky España (@Sky_es) 6 de noviembre de 2019
A més, dimarts que ve, dia 12, la plataforma llançarà dos documentals que revelen tots els secrets de la ciutat fantasma d’Ucraïna: ‘The real Chernobyl’ i ‘Segundos catastróficos: la tragedia de Chernóbil’. Un error humà va ser el causant de l’accident que avui dia continua afectant milers de persones, ja que els efectes de la radiació continuen presents en les víctimes i en els seus fills.
Altres estrenes de Sky al novembre:
‘Rick y Morty’ – Temporada 4 – 11 de novembre
Tornen les aventures i desaventures de Rick i Morty. La producció d’Adult Swim, guanyadora d’un premi Emmy, és una combinació de bogeria, humor, irreverència, referències a la cultura pop i personatges extravagants, que mai deixa de sorprendre i divertir l’espectador.
’The Conners’ – Temporada 1 – 18 de novembre
La família Conner ha de bregar amb una sèrie d’infortunis, però demostraran que el bon humor, l’amor i les converses en família poden superar qualsevol adversitat.
‘S.W.A.T’ – Temporada 3 – 25 de novembre
Notícies relacionadesS.W.A.T. és un equip de militars altament capacitats per treballar en tota mena de casos a Los Angeles. Daniel Harrelson (Shemar Moore) és el tinent afroamericà que coordina el grup i es debat sovint entre la lleialtat als seus companys i la que sent per la gent del carrer.
La segona temporada de ‘Magnum’ (8 de novembre), la segona de ‘FBI’ (7 de novembre), la tercera de ‘Seal team’ (14 de novembre) i el documental ‘Europa desde el cielo’ (12 de novembre) són altres de les novetats de Sky al novembre.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans