Mbappé i les expulsions desembussen un partit tebien el Pizjuán

Mbappé i les expulsions desembussen un partit tebien el Pizjuán

José Manuel Vidal / EFE

1
Es llegeix en minuts
Fermín de la Calle
Fermín de la Calle

Periodista

Especialista en Esports

ver +

La fam de Mbappé i dues expulsions del Sevilla van resoldre un partit en el qual el francès havia de marcar si volia continuar aspirant a aconseguir la Bota d’Or en una temporada en què el Reial Madrid s’ha quedat amb les ganes d’aixecar algun dels tres títols grans, que no ha pogut conquerir.

Els dos equips es mesuraven en un partit sense transcendència. Però als 11 minuts Badé va fer caure Kylian i l’àrbitre va mostrar la vermella al central sevillista. García Pascula va poder marcar, però l’empat al descans retratava el partit.

Vermella per a Romero

Notícies relacionades

Tot just al minut quatre de la segona part Isaac Romero va arreplegar una pilota que va escombrar Tchouaméni. El VAR va cridar el col·legiat i el vídeo va provocar la segona expulsió del Sevilla.

En el minut 71 Mbappé desencadenava una estampida que acabava al travesser de Nyland. Els visitants collaven de valent i els de Caparrós es proveïen a la recerca de l’empat. Al cap d’uns minuts, amb una canonada amb la dreta de Mbappé creuada des de fora de l’àrea que batia Nyland per baix, el francès feia avançar el Madrid. I en una última jugada Bellingham hi posava el segon.