'BALL' DE PRESENTADORS
Mediaset canvia Carme Chaparro per Joaquín Prat en les tasques de presentació de 'Cuatro al dia'
El copresentador d''El programa de Ana Rosa' saltarà a les tardes de Cuatro a finals de novembre
joaquin-prat-carme-chaparro
Canvis importants a Mediaset. Després d’haver copresentat durant més d’una dècada ‘El programa de Ana Rosa’ i ‘El programa del verano’,Joaquín Prat comença ara una nova etapa professional en el grup de comunicació per posar-se al capdavant de ‘Cuatro al dia’. El periodista substituirà Carme Chaparro, que al seu torn agafarà les regnes de ‘Mujeres al poder’.
Aquest canvi es farà efectiu a finals de novembre, coincidint amb el període de vacances que començarà Chaparro després de més d’un any de treball ininterromput. Prat tindrà el repte d’elevar les discretes dades d’audiència de ‘Cuatro al dia’, malgrat que la setmana passada va experimentar una lleu pujada i va assolir un 4,6% de mitjana amb motiu de les protestes a Catalunya.
Canvi de presentadors
Notícies relacionadesD’aquesta forma, Joaquín Prat explicarà l’actualitat política i les notícies més rellevants que succeeixen en diferents llocs de la nostra geografia a través d’un equip reporters desplaçats als diferents punts calents de la notícia. Així mateix, aborda temes que preocupen els ciutadans en matèries de consum, salut i benestar i també temes de denúncia i entrevistes amb personatges coneguts i amb persones anònimes amb històries d’interès humà i social.
Després de les vacances, Carme Chaparro es posarà al capdavant de les gravacions de la nova etapa de ‘Mujeres al poder’, on tindrà un paper molt actiu per donar a conèixer els casos de dones que són un exemple d’apoderament femení, acompanyant-les en el seu dia a dia, en els seus treballs i en els seus entorns familiars i personals, per transmetre als espectadors els seus mèrits, motivacions i la forma en què s’han enfrontat a diferents reptes després d’anys d’esforç i dedicació trencant barreres i sostres socials.
- El culte a la bellesa i l’era atòmica, estrelles del CCCB
- Pisarello llançarà dissabte la seva candidatura a l’alcaldia amb el suport de Colau
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Les ajudes per a lents de contacte i ulleres a nens de menys de 16 anys s’activen avui
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
- A instàncies de l’Ajuntament Un ampli dispositiu policial desallotja a Badalona uns 200 migrants de l’assentament més gran de Catalunya
