AMB VIDEOCLIP
Raoul estrena 'Estaré ahí', el seu esperat primer single en solitari després d''OT 2017'
El concursant del talent show ha llançat aquest dijous la cançó que ja havia presentat a finals de l'any passat

raoul
Després de mesos d’espera, ja està aquí l’esperat single de Raoul. L’exconcursantd’'OT 2017', que a finals de l’any passat va col·laborar amb Belén Aguilera en el tema‘Tus monstres’,es presenta ara en solitari en la indústria discogràfica amb ‘Estaré ahí’, tema que ja havia presentat al Coca Cola Music Experience de 2018.
‘Estaré ahí’ és una emotiva balada que arriba acompanyada d’un videoclip protagonitzat pel mateix artista, que expressa els seus sentiments a través de la dansa. Tan sols unes hores després del seu llançament, ha rebut molt bones crítiques per part de l’exèrcit de fans de Raoul i ha superat les 100.000 reproduccions a Youtube.
Notícies relacionadesL’encarregat de la direcció del mateix ha sigut Javier Giner, que ja es va posar darrere de les càmeres al videoclip d’'A mi manera', primer single de Ricky Merino.
Després de la seva sortida de l’Acadèmia d’'Operación triunfo', Raoul ha estat treballant tant en el seu esperat single com en altres projectes musicals i fins i tot cinematogràfics. El jove català ha interpretat Déu a 'La llamada' i ha debutat com a actor de doblatge a la pel·lícula 'Terra Willy: Planeta desconocido’ al costat de la seva companya Nerea.
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial
- Successos Resolt un crim 20 anys després a Reus: detinguda per matar l’exparella amb el seu amant per quedar-se la seva empresa
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- EL MERCAT BLANC-I-BLAU L’Espanyol fitxa Kike García, cinquè reforç a cost zero
- ‘overbooking’ a la porteria Ter Stegen s’acosta ara a un perillós dilema
- El primer fitxatge blaugrana "Per fi ha arribat el dia"
- Música urbana Bad Gyal mana el dia inaugural del Share Festival
- POLÈMICA Madrid canvia la llei per donar més control als concerts del Bernabéu