Reorganització de funcions
L’Ajuntament de Viladecans reestructura l’equip de govern municipal
La redistribució s’ha fet per repartir les competències que tenia la primera tinenta d’alcalde, Elena Alarcón, morta recentment
29072016 facana ajuntament
L’Ajuntament de Viladecans (Baix Llobregat) ha reorganitzat les funcions entre tinents d’alcalde i regidors per repartir les competències que fins ara tenia la primera tinenta d’alcalde,Elena Alarcón, que va morir de càncer el 16 de març passat.
Joana Sánchez passa a assumir les competències d’Alcaldia, de Serveis Generals i d’Empreses i Innovació. Per la seva banda, la regidora del Districte I Rosa Canisio suma a les competències de Patrimoni les de Contractació Pública, Innovació Social i Participació i d’Ocupació i Formació. Així mateix, María Àvila, regidora de Serveis Socials i de Solidaritat, Agermanaments i Cooperació, serà el referent de la Sindicatura de Greuges.
Quant a la Comissió Informativa de Presidència ja la Comissió Especial de Comptes, la presidència recau en Joana Sánchez i la vicepresidència en Rosa Canisio.
Tinents d’alcalde
També hi ha novetats quant als tinents d’alcalde. Anselmo Sánchez passa de ser 5è a primer tinent d’alcalde i Rosa Canisio entra com a 8a tinenta d’alcalde.
Així, els tinents i tinentes d’alcalde actuals són:
1r tinent d’alcalde: Anselmo Sánchez 2n tinent d’alcalde: Gisela Navarro 3r tinent d’alcalde: Richard Calle 4t tinent d’alcalde: Encarna García 5è tinent d’alcalde: Jordi Mazón 6è tinent d’alcalde: Joana Sánchez 7a tinent d’alcalde: Carmen Gimeno 8a tinent d’alcalde: Rosa Canisio Més notícies de Viladecans en l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
