A la C-31
Dos joves de 19 i 20 anys moren en un accident de moto a Palamós
El vehicle en què viatjaven va sortir de la carretera per causes que s’investiguen
Amb aquest sinistre ja són 29 els motoristes morts des de començament d’any

A1-121689677.JPG /
Dos joves de 19 i 20 anys van morir aquest dijous després de sortir de la via la motocicleta en què circulaven per la carretera C-31, al seu pas per Palamós (Baix Empordà). Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), l’accident es va produir poc després de les 21.00 hores a l’altura del punt quilomètric 326,9 de la C-31 quan, per causes que s’investiguen, una moto amb dos ocupants va sortir de la via.
La moto dels joves, que circulava en sentit sud, cap a Palamós, va sortir disparada i va impactar contra un camió que estava aparcat en un supermercat que hi ha a peu de l’autovia.
Notícies relacionadesA conseqüència de l’impacte van morir el conductor del vehicle, I.C.G., de 20 anys i veí de Calonge (Baix Empordà), i À.B.V., de 19 anys i veïna de la Seu d’Urgell (Alt Urgell). Arran d’aquest sinistre es van activar sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, sis dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
83 víctimes el 2021
Amb aquestes víctimes ja són 83 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa interurbana de Catalunya, 29 de les quals, motoristes, una circumstància que preocupa les autoritats de trànsit.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic