Crisi post-Covid

Terrassa posa en marxa una campanya per dinamitzar el comerç local afectat per la pandèmia

  • L’estratègia passa per recolzar els establiments de la ciutat i crear un pla de xoc

  • Es farà una anàlisi dels locals desocupats per potenciar l’obertura de nous negocis

  • També s’estudiarà on crear zones d’aparcament exprés o la possibilitat de tallar carrers en dies festius o caps de setmana

vista-aerea-terrassa

vista-aerea-terrassa

1
Es llegeix en minuts

L’Ajuntament de Terrassa ha posat en marxa una campanya de dinamització del comerç local que s’ha vist afectat per la pandèmia. L’estratègia passa per recolzar els establiments de la ciutat i crear un pla de xoc.

Per aquesta raó es farà una anàlisi dels locals desocupats per potenciar l’obertura de nous negocis, així com una dotació de recursos per a la digitalització del comerç local, amb suport tècnic per adaptar-se als nous sistemes de relació amb els clients.

També s’estudiarà on crear zones d’aparcament exprés i la possibilitat de tallar carrers a dies festius o caps de setmana per dinamitzar els eixos comercials i la rotació de vehicles.

Notícies relacionades

A més, es crearà un diagnòstic dels eixos comercials per detectar les noves necessitats.

Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO