Crisi post-Covid
Terrassa posa en marxa una campanya per dinamitzar el comerç local afectat per la pandèmia
L’estratègia passa per recolzar els establiments de la ciutat i crear un pla de xoc
Es farà una anàlisi dels locals desocupats per potenciar l’obertura de nous negocis
També s’estudiarà on crear zones d’aparcament exprés o la possibilitat de tallar carrers en dies festius o caps de setmana
vista-aerea-terrassa
L’Ajuntament de Terrassa ha posat en marxa una campanya de dinamització del comerç local que s’ha vist afectat per la pandèmia. L’estratègia passa per recolzar els establiments de la ciutat i crear un pla de xoc.
Per aquesta raó es farà una anàlisi dels locals desocupats per potenciar l’obertura de nous negocis, així com una dotació de recursos per a la digitalització del comerç local, amb suport tècnic per adaptar-se als nous sistemes de relació amb els clients.
També s’estudiarà on crear zones d’aparcament exprés i la possibilitat de tallar carrers a dies festius o caps de setmana per dinamitzar els eixos comercials i la rotació de vehicles.
Notícies relacionadesA més, es crearà un diagnòstic dels eixos comercials per detectar les noves necessitats.
Més notícies de Terrassa a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Procés a Tailàndia La pena de mort s’allunya del cas Daniel Sancho
- A tot Espanya Sanitat no pot cobrir 473 destinacions per a MIR
- BCN expandirà el bus a demanda durant els pròxims tres anys
- Llimona & vinagre Elogi del silenci, la serenitat i la senzillesa