Amb arma blanca i intimidació
Detenen un home per dos atracaments a gasolineres de Terrassa utilitzant un ganivet

Els Mossos d’Esquadra van detenir un home de 41 anys que presumptament va atracar dues gasolineres a Terrassa. L’arrest va tenir lloc el 26 d’octubre. El primer dels assalts va passar el 12 d’octubre cap a les cinc de la tarda quan un individu va amenaçar el treballador d’un establiment amb un ganivet i va sostreure 504 euros de la caixa enregistradora. Uns dies més tard, el 21 d’octubre, el dependent d’una altra gasolinera de la ciutat va patir un assalt de característiques similars. L’atracador també el va intimidar amb una arma blanca i es va emportar 341 euros. La policia va identificar el presumpte autor d’aquests dos robatoris i el va arrestar.
En el moment de la detenció, el sospitós portava roba amb la qual havia efectuat els atracaments. El 27 d’octubre va passar a disposició judicial davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Terrassa.
Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE