Amb arma blanca i intimidació
Detenen un home per dos atracaments a gasolineres de Terrassa utilitzant un ganivet
Els Mossos d’Esquadra van detenir un home de 41 anys que presumptament va atracar dues gasolineres a Terrassa. L’arrest va tenir lloc el 26 d’octubre. El primer dels assalts va passar el 12 d’octubre cap a les cinc de la tarda quan un individu va amenaçar el treballador d’un establiment amb un ganivet i va sostreure 504 euros de la caixa enregistradora. Uns dies més tard, el 21 d’octubre, el dependent d’una altra gasolinera de la ciutat va patir un assalt de característiques similars. L’atracador també el va intimidar amb una arma blanca i es va emportar 341 euros. La policia va identificar el presumpte autor d’aquests dos robatoris i el va arrestar.
En el moment de la detenció, el sospitós portava roba amb la qual havia efectuat els atracaments. El 27 d’octubre va passar a disposició judicial davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Terrassa.
Llegeix totes les notícies de Terrassa a EL PERIÓDICO Terrassa
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- ENTREVISTA Fernando Simón: «Hi haurà una altra pandèmia: no podem permetre que tingui el mateix impacte que la de la covid»
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
