Previsió meteorològica
Jorge Rey, el jove que va predir el ‘Filomena’, respon en la seva última predicció a la pregunta que tots es fan sobre el temps
El temps entra a Espanya en una ‘muntanya russa’
Mario Picazo ja sap què passarà aquest cap de setmana

Fa dies que Jorge Rey, el jove meteoròleg que la va clavar preveient l’arribada de la borrasca ‘Filomena’, adverteix que aquesta bonança de la qual ha disfrutat bona part d’Espanya durant els últims dies serà fugaç.
En la seva última publicació a Youtube, Rey destaca que el fort vent i el bon temps registrats durant el aquest mes de març són un auguri de les «pluges importants que vindran a l’abril».
Però abans que això es produeixi, arribarà un altre canvi significatiu. «Venen pluges aquest divendres», vaticina Rey, que remata: «I continuaran arribant».
Notícies relacionadesTot apunta que el famós refrany sobre el vent de març i les pluges d’abril es complirà, segons aquest meteoròleg, incansable citador del refranyer.
Rey s’atreveix en la seva gravació amb una altra advertència: «No guardin la jaqueta, que farà falta.» Doncs això, compte amb els contrastos meteorològics tan característics de la primavera.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans