SUPERCONCURS PER ALS DILLUNS
TVE-1 se suma a la moda dels concursos amb 'El cazador'
El nou programa compta amb exconcursants de '¡Boom!, 'Pasapalabra' i 'Saber y ganar'

cazadores-y-presentador
Tot i que els concursos són un gènere televisiu que no han passat mai de moda, ara estan vivint un nou ressorgir a la petita pantalla espanyola. Mentre Antena 3 ha reviscut ‘¿Quién quiere ser millonario?’ i té en cartera el retorn de ‘Pasapalabra’ a la cadena, i amb Tele 5 mantenint en marxa la seva famosa ‘rosca’ ‘tunejant’ el programa de Christian Gálvez per convertir-lo en ‘El tirón’, TVE-1 s’afegeix ara a la batalla en la lluita per l’audiència addicta als formats de preguntes i respostes amb ‘El cazador’, que s’estrena a la tarda d’aquest dilluns 10 de febrer. Sense oblidar, és clar, alguns dels clàssics que continuen encara donant guerra, com ‘Saber y ganar’ (La 2), ‘Ahora caigo’ i ‘¡Boom!’.
Ion Aramendi, presentador basc procedent d’ETB i conegut per la seva etapa com a reporter de ‘Sálvame’, és al capdavant d’aquesta nova aposta de TVE-1 l’ham del qual està, en gran part, en comptar amb alguns dels concursants més famosos de la tele espanyola. Ells seran els ‘caçadors’ que s’enfrontaran a participants anònims perquè no s’emportin els diners que estan en joc.
En aquest equip de veterans participants hi ha Ruth de Andrés, ‘magnífica’ de ‘Saber y ganar’ que va estar 91 dies en el concurs de Jordi Hurtado; les guanyadores del pot de ‘Pasapalabra’ Pau Herrera i Lilit Manukyan (armènia que, a més, va ser la primera participant estrangera que va completar la ‘rosca’), i Erundino Alonso, un dels components de ‘Los lobos’ de ‘¡Boom!’, equip que va aconseguir el premi més gran de la tele (6,6 milions d’euros) i va batre el rècord Guinness de programes consecutius.
En #ElCazador sabemos que estás impaciente porque empiece el mejor concurso del mundo mundial. Lo estamos preparando con mucho amor, aquí tienes un aperitivo del rodaje, con todo el equipo a muerte. Con @ioncallejon. Luces, cámara... ¡acción! pic.twitter.com/NaS2huUSnf
— El Cazador (@ElCazadorTVE) 6 de febrero de 2020
Doblet d’Erundino
I, paradoxes de la tele: el dia de l’estrena d’‘El cazador’, Erundino farà doblet, ja que també estarà aquella mateixa tarda a Antena 3 en l’especial de ‘¡Boom!’ amb què el concurs de Juanra Bonet celebra els 30 anys d’història de la cadena. A més, recentment ha participat en els especials del ‘revival’ de ‘¿Quién quiere ser millonario?’
Notícies relacionadesMalgrat la seva avalada experiència, els ‘caçadors’ recalquen que també tenen els seus punts febles. Ens fa falta actualització. La primera vegada que vaig perdre em vaig emportar un disgust tremend, però els concursants també han de guanyar», reconeix Herrera. «La informació que he après aquí ha sigut enorme. No he deixat mai d’estudiar. M’apassiona aprendre alguna cosa cada dia», afegeix Manukyan.
Adaptació del programa ‘The chase’, emès durant 13 temporada al Regne Unit i versionat en una desena de països’, el concurs de TVE-1 compta en cada edició amb quatre participants. Després d’acumular diners en una bateria ràpida de preguntes, els concursants competiran individualment contra ‘el caçador’ de torn contestant les mateixes preguntes. Els que aconsegueixin sobreviure a aquesta fase, s’uniran en una prova final per veure’s de nou les cares amb l’experimentat contrincant. Si aconsegueixen superar-lo, es repartiran els diners acumulats a parts iguals. Si el caçador els atrapa, se n’aniran amb les mans buides.
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- El moment del vi Falset obre la temporada primaveral de fires i mostres vinícoles a Catalunya
- Entrevista Carlos Brull, alcalde de Falset: "No pot ser que molts restaurants de Catalunya no tinguin vi català"
- Successió de Francesc Cops baixos i notícies falses: l’hora del fang abans del conclave
- La planta que has de posar al costat de la dutxa per evitar que es produeixi humitat
- Activista social Mor d’un infart el president de la Taula del Tercer Sector, Enric Morist