Audiències: 'El debate' de La Sexta', el més vist de diumenge

L'especial de La Sexta dedicat a les eleccions catalanes supera 'La Marató' de TV-3 a Catalunya

15lasextafoto-arduino-vannucchi

15lasextafoto-arduino-vannucchi

1
Es llegeix en minuts

La Sexta va liderar les audiències aquest diumenge, 17 de desembre, amb el debat electoral previ als comicis del 21-D a Catalunya. El programa especial, presentat per Ana Pastor, es va convertir en l'espai més vist del dia a Espanya, amb un total de 2.371.000 teleespectadors i un 13,3% de quota de pantalla, superant així la resta de l'oferta i doblant l'audiència aconseguida en el debat de fa dos anys.

El debat es va repartir el liderat delprime timeamb la pel·lícula de TVE-1 The blind side que, malgrat tenir menys teleespectadors (2.353.000), va tenir una millor quota de pantalla (13,7%).

A Catalunya, l'especial de La Sexta també va ser el més vist (només superat pelTelenotícies vesprede TV-3), amb 577.0000 seguidors i un 20,4% de quota de pantalla.

'La Marató', més discreta

La cadena autonòmica catalana, bolcada en La MaratóLa Marató, es va quedar amb 278.000 teleespectadors i un 14,9% deshareper a la seva teletó solidària, que va baixar la seva audiència respecte a l'any passat.

Notícies relacionades

La segona millor dada del debat electoral de La Sexta el va aconseguir a Madrid, amb un 16,6% de quota.