Keanu Reaves supera Otegi amb 'John Wick'
La pel·lícula d'Antena 3 supera l'entrevista de 'Salvados'

John Wick (Keanu Reeves)
La pel·lícula 'Jon Wick', que va oferir Antena 3, va dominar diumenge en les audiències televisives davant un potent 'Salvados' amb l'entrevista a Arnaldo Otegi'Salvados'Arnaldo Otegi.
El film d'intriga protagonitzat per Keanu Reeves va ser el més vist del dia tant en el conjunt d'Espanya, amb 2.996.000 teleespectadors i un 16,1% de quota de pantalla, com a Catalunya (480.000 i 16,7%).
Just després es va situar el programa de Jordi ÉvoleJordi Évole, amb 2.810.000 seguidors, 15,1%. L'entrevista amb l'històric dirigent 'abertzale' va incendiar Twitter abans de la seva emissió.
El tercer lloc del rànquing d'audiències de diumenge va ser per a una altra pel·lícula, la de TVE-1: 'Un buen partido' (2.425.000 i 12,7%).
L'estrena de 'First dates', el nou 'dating show' presentat per Carlos Sobera que Mediaset va oferir en la majoria dels seus canals, es va quedar amb 1.812.000 fans (10%) a Tele 5.
ANA PASTOR, AMB PUIGDEMONT
La que va destacar va ser Ana Pastor amb la seva entrevista al president de la Generalitat, Carles PuigdemontCarles Puigdemont, que va sumar 1.719.000 teleespectadors (9,2%).
Notícies relacionadesA Catalunya, després de 'John Wick' també es va situar 'Salvados' (420.000 i 13,6%).
'El objetivo' també va aconseguir una bona dada entre l'audiència catalana, amb 316.000 seguidors (11%).
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Entrevista amb Anna Bacardit Càncer de mama metastàtic amb menys de 30 anys: «Mai em vaig trobar malament, per això no ho esperava»
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles