PROGRAMA INFORMATIU

Ana Pastor entrevista Rafael Hernando

El portaveu del PP al Congrés és el convidat del programa de La Sexta 'El objetivo'

objetivo

objetivo

1
Es llegeix en minuts

El programa informatiu de La Sexta 'El objetivo' (22.30 hores) compta aquest diumenge, 14 de febrer, amb la presència de Rafael Hernando, portaveu del PP al Congrés. El polític conservador és entrevistat per la periodista Ana Pastor, directora i presentadora d''El objetivo'. El plantejament sobre el qual girarà l'entrevista és si en un moment transcendental com l'actual per a la formació de Govern, amb els casos de corrupció que assetgen de nou al Partit Popular, ¿té Rajoy el suport del partit o hi ha algú que es plantegi una renovació?

A més de l'entrevista al líder popular, en la secció 'Sé lo que hicistéis con el último contrato' s'analitzarà, amb dades i l'ajuda d'experts, en què afecta a Espanya la interinitat d'un govern en funcions, si realment té un impacte negatiu i significatiu en l'economia i en la gestió pública.

Notícies relacionades

I aquest diumenge també, especial de l'apartat 'Maldita Hemeroteca', sobre Esperanza Aguirre, que és precisament una de les protagonistes del programa 'Salvados', que s'emet aquest mateix dia just abans d''El objetivo'. Finalment, s'elabora una edició internacional d'hemeroteca, en què es comprova com en altres països tiren d'arxiu i recorden el que deien abans i ara els seus polítics.

En programa es tanca amb les proves de verificació: se segueix la comprovació del que diuen alguns dirigents sobre els governs de coalició durant aquests dies intensos de negociació i pactes, i si són verdaders o falsos els arguments que utilitzen.

Temes:

Ana Pastor