Sergi Mas 'porta' una representant catalana a l'Eurovisió de la SER

El 'showman' i el seu equip celebraran un especial en directe per seguir el festival, amb públic i actuacions

El {’showman’} Sergi Mas.

El {’showman’} Sergi Mas.

1
Es llegeix en minuts

Sergi Mas i el seu equip han decidit que Catalunya també ha de participar en el festival d'Eurovisió que se celebra demà, dissabte, a Copenhaguen, així que la retransmissió en directe del festival que faran des de l'estudi Toresky de Ràdio Barcelona per a totes les emissores de Cadena SER Catalunya comptarà amb la participació d'una cantant catalana.

Notícies relacionades

L'especial, que estarà presentat i dirigit per Sergi Mas amb la col·laboració de Javier Giménez, Marta Delcor, Xavi Sorinas, Toni de Las Heras, Luis Miguel Pérez i Edgar Hita, començarà a les 20.30 hores, amb l'assistència de públic, que seguirà el certamen des d'una pantalla gegant: "La resposta ha estat molt bona. Són al voltant de 100 persones les que hi assistiran", assegura Mas.

"Durant la retransmissió es faran connexions amb convidats mediàtics que donaran les seves opinions i hi haurà actuacions", explica. Després de l'últim país participant, a l'estudi hi actuarà la cantautora Anaïs Vila, que ‘representarà’ Catalunya amb una versió acústica de la cançó ‘Llença't’. “El públic present a l'estudi i els oients, a través del telèfon i les xarxes socials, podran exercir de jurat i votar la cançó guanyadora. Inclosa la catalana”, afegeix el 'showman'.