Raphael prepara una nova versió d''El tamborilero' per a TVE

Els internautes podran seguir la gravació de la nadala en directe dimecres, dia 27, a www.rtve.es/raphael

Videoclip de la nova versió de ’El tamborilero’ de Raphael. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Raphael està preparant una nova versió d'‘El tamborilero’, que interpretarà en un especial de Nadal que emetrà TVE. El veterà cantant grava aquests dies als Estudios Buñuel de Madrid el programa. La gravació de la melodia es podrà veure en 'streaming' dimecres, 27, a partir de les 17.00 hores, a www.rtve.es/raphael.

La cèlebre nadala va marcar un abans i un després en la carrera de Raphael. Ara, l'artista compta amb la col·laboració de l'Orquestra Simfònica de Bratislava i d'uns moderns arranjaments de corda i vent.

Notícies relacionades

‘El tamborilero’ és una popular cançó nadalenca tradicional txeca que va ser gravada el 1955 pels cantants de la família Trapp. La nadala ha estat versionada més de 220 vegades en set idiomes, en tota mena de gèneres musicals i per artistes de primera línia, com Frank Sinatra, Boney M, Bob Dylan, David Bowie, Jackson Five, Stevie Wonder, Jimi Hendrix Abba, entre altres.

GRANS ÈXITS

GRANS ÈXITSRaphael interpretarà aquesta versió --que forma part del seu últim disc, ‘Mi gran noche. 50 éxitos de mi vida’-- en l'especial que prepara per a TVE i en què repassarà els seus grans èxits en solitari i juntament amb altres artistes.