AUDIÈNCIES DE DIMECRES I DIJOUS

Duel a mort entre 'Arrow' i 'Campamento'

La sèrie de l'arquer d'Antena 3 supera en espectadors el 'reality' de Tele 5, però no en quota de pantalla, mentre a Catalunya guanya 'Veterinaris'

Dimecres a la nit, l'amistós entre l'Equador i Espanya va ser el més vist de la nit

Stephen Amell, l’arquer protagonista d’’Arrow’.

Stephen Amell, l’arquer protagonista d’’Arrow’.

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

Dijous a la nit, festivitat de la Mare de Déu de l'Assumpció, hi va haver un nou duel a mort entre l'entretinguda sèrie 'Arrow', que emetAntena 3, i el concurs de telerealitat'Campamento de verano', que ofereixTele 5.

La sèrie de l'arquer va superar en espectadors el 'reality': 1.456.000 espectadors en el primer espisodi i 1.456.000 en el segon d'A-3, mentre que l'espai de T-5 va captar l'atenció d'1.300.000 fans de mitjana durant les seves ¡¡quatre hores i 10  minuts!! d'emissió.

Les xifres semblen clares, però les quotes de pantalla (el percentatge d'espectadors sobre el total que veuen aquest programa en una determinada franja horària) no tant: la sèrie va tenir un 12,7% i un 15,1% per capítol, mentre que el concurs es va elevar fins a un 15,9%.

Tot un èxit, provocat pels últims escàndols i les crides al boicot als seus anunciants, que Tele 5 ha destacat avui mateix amb una enganyosa frase: "Vam superar en més de 5 punts Antena 3 (10,5% i 860.000)". La realitat és que la cadena de Planeta es va quedar a 0,9 punts de la de Mediaset, i en el còmput mensual, la situació és la inversa i A-3 supera T-5 per 0,4 punts.

Notícies relacionades

A Catalunya, el cert és que TV-3 guanya cada dia gràcies als seus informatius, i ahir amb les reposicions de 'Veterinaris'. 'Arrow' va quedar just després d'aquest últim, mentre que el concurs de Mediaset va quedar ben avall, al lloc 13.

Dimecres, vigília de festiu, no hi va haver color: l'amistós Equador-Espanya va ser l'espai més vist de la nit en la seva emissió a través de Tele 5, encara que amb xifres discretes: 2.814.000 aficionats i un 24,9% de quota (286.000 i 15,1% a Catalunya).