Vargas Llosa obre un nou programa de RTVE
'Conversatorios en Casa de América' s'emetrà els divendres a Canal 24 H i a TVE Internacional

Mario Vargas Llosa. /
El Canal 24 Horas de TVE estrena a la matinada d'aquest divendres a dissabte 'Conversatorios en Casa de Amèrica' (0.30 hores), nou programa d'entrevistes a personatges de reconegut prestigi que pretén aprofundir en la riquesa i la diversitat de les societats llatinoamericanes. Convidat i periodista conversaran als salons de Casa de América, a Madrid. L'escriptor peruà Mario Vargas Llosa serà el primer convidat aquest divendres i conversarà amb la periodista de TVE María Casado.
Els periodistes de TVE Antonio Gárate i Isabel de Haro seran els entrevistadors habituals, encara que el programa també estarà obert a altres professionals, en funció del perfil de l'entrevistat, que és el cas d'aquest primer programa. A més del canal informatiu, 'Conversatorios en Casa de América' s'emetrà a través de TVE Internacional, als seus senyals d'Amèrica.
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Successos Mort dels germans d'Amer: un va matar a l'altre i després es va suïcidar
- En investigació El cap d’un dels bombers dels canvis de sexe fraudulents el defensa contra Interior
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Pederàstia a l'Església La família d'un exalumne de Jesuïtes Casp ja mort denuncia després de veure 'La Fugida' que va patir abusos de Francesc Peris