Cine

Clint Eastwood i Audrey Tatou, el cine de La Sexta 3

Clint Eastwood a Por un puñado de dólares

Clint Eastwood a Por un puñado de dólares

1
Es llegeix en minuts

Por un puñado de dólares

22.00 LA SEXTA 3

'Western'. Direcció:Sergio Leone. Actors:Clint Eastwood,Gian Maria Volonté,M. Koch

Encara que Sergio Leone era un devot de John Ford i després influenciés d'una manera o d'una altra en els 'westerns' i Sam Peckinpah, les seves pel·lícules de l'Oest funcionen gairebé com a somnis personals, fantasies de com li agradaria que fos el gènere tractat des de l'altre costat de l'Atlàntic. 'Por un puñado de dólares' va obrir amb èxit la veda, prosseguida per les altres dues parts de la trilogia protagonitzada per Clint Eastwood, 'La muerte tenía un precio' i 'El bo, el lleig i el dolent, i produccions de més envergadura com 'Fins que li va arribar l'hora'. Eastwood va compondre el seu lacònic pistoler vestit amb un ponxo, l'Home sense Nom, en una història inspirada al 'Yojimbo' d'Akira Kurosawa.

Un engaño de lujo

20.00 LA SEXTA 3

Comèdia romàntica. Direcció:Pierre Salvadori. Actors:Audrey Tautou,Gad Elmaleh,Marie-Christine Adam

Un apocat cambrer d'hotel es fa passar per multimilionari per seduir a una noia de companyia. No triga a enamorar-se d'ella i la segueix fins a la Costa Blava.

El vol de l'Intruder

20.40 PARAMOUNT C

Bèl·lica. Direcció:John Milius. Actors:Danny Glover,Willem Dafoe,Brad Johnson,Rosanna Arquette

El director de 'Dillinger' i 'El gran miércoles', i guionista d''Apocalypse Now', torna a la temàtica de la guerra del Vietnam amb un film de gestes bèl·liques.

Gente poco corriente

22.00 LA 2

Drama. Direcció:Griffin Dunne. Actors:Diane Lane,Donald Sutherland,Anton Yelchin,Kristen Stewart

Una dona madura i toxicòmana es muda amb el seu fill a la casa de camp que té el seu actual amant. El jove s'interessa ràpidament per la vida de l'alta burgesia.

El robo del siglo

22.35 LA SEXTA

Notícies relacionades

'Thriller'. Direcció:Roger Donaldson. Actors:Jason Statham,Saffron Burrows,Stephen Campbell Moore

Film d'atracaments basat en un cas real que va tenir lloc a Anglaterra el 1971. En el botí hi ha uns documents comprometedors per al Govern.