Jean Reno salta del cine a la tele amb la sèrie 'Jo'
L'actor francès protagonitza una producció policíaca ambientada a París, que estrena la cadena de pagament Fox

Jean Reno, en la sèrie de Fox.
L'actor francès d'origen espanyol Jean Reno es converteix avui, dijous, en una altra de les moltes estrelles del cine que salta des de la gran pantalla a la televisió amb 'Jo', una macroproducció policíaca de vuit episodis que estrena el canal de pagament Fox (22.20 hores).
La ficció es presenta, a més, en 170 països amb una factura tan ambiciosa com una pel·lícula de Hollywood. I precisament aquest excepcional plantejament ha estat una de les raons que van portar l'actor de pel·lícules tan conegudes com 'El gran azul', 'Leon. El professional', 'Missió impossible', 'El codi Da Vinci', 'Ronin', 'French Kiss'... a protagonitzar 'Yo'. «Estic molt content, la veritat, de poder estar al mateix temps a la Xina, al Japó... També a Espanya, és clar. ¡Això és formidable!».
Notícies relacionadesReno, de qui 'El Dominical' d'EL PERIÓDICO ha publicat una extensa entrevista el cap de setmana passat, interpreta Jo St-Clair, un veterà detectiu de la Brigada Criminal de la policia de París, un cos d'elit que s'ocupa dels casos d'assassinat més complexos. «És un policia diferent, humà i estrany".
>>Llegiu la notícia completa sobre Jean Reno a l'e-Periódico.
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Guardiola, a prop de firmar el divorci
- Entrevista amb Anna Bacardit Càncer de mama metastàtic amb menys de 30 anys: «Mai em vaig trobar malament, per això no ho esperava»
- Successos Tres detinguts per atracar un banc a Camarles