XARXES SOCIALS

La xarxa social 'Boolino' crea un projecte per fomentar la lectura infantil

La 'start up' catalana compta amb 43.000 usuaris i preveu la seva internacionalització l'any que ve

Els emprenedors Toni Montserrat i Sven Huber, creadors de la xarxa social educativa.

Els emprenedors Toni Montserrat i Sven Huber, creadors de la xarxa social educativa.

1
Es llegeix en minuts
PILAR ENÉRIZ / Barcelona

La comunitat de pares 'on line' boolino presenta una nova idea per al foment de la lectura infantil: My Little Book Box. Es tracta d'una caixa de llibres per als més petits seleccionats per la mateixa pàgina en funció d'un perfil proporcionat pels pares, al qual s'aplica un criteri d'experts que assegura que aquests lectures siguin molt atractives per als fills.

Cada caixa està preparada per a l'edat i el perfil de lectura dels nens. L'objectiu és inculcar de manera natural l'hàbit lector en els nens. Aquesta xarxa social educativa, que ja compta amb més de 43.000 usuaris, està disponible en català i castellà.

La base de dades de boolino és de més de 48.000 llibres infantils, encara que també ofereix la possibilitat d'enllaçar directament a les botigues 'on line' d'Eurekakids, Amazon i la Casa del Llibre. Els pròxims mesos, la xarxa espera aconseguir nous acords d'afiliació amb altres empreses del sector que li permetin incrementar el nombre de canals de venda.

INTERNACIONALITZACIÓ

Notícies relacionades

Boolino va néixer el 2011 de la mà dels emprenedors Sven Huber, d'Alemanya, i el català Toni Montserrat.

L'objectiu és facturar 400.000 euros el 2013 i iniciar un procés d'internacionalització l'any que ve cap als principals mercats europeus i d'Amèrica del Sud, ja que, segons Sven Huber, "al ser un projecte 'on line', el nostre model és exportable a altres països i el nostre mercat natural és, en conseqüència, molt més gran. Per això, estem desenvolupant boolino amb un enfocament internacional".