LA PRIMITIVA
La Primitiva: Sorteig del dissabte 20 de febrer del 2021
Comproveu el resultat del sorteig de La Primitiva

El resultat del sorteig de La Primitiva d’avui dissabte, 20 de febrer del 2021, ha sigut la combinació formada pels números:
2-5-7-38-43-44
Complementari: 37
Reintegrament: 1
El número guanyador al sorteig del Joker, premiat amb un milió d’euros, ha sigut el:
0624146
► Comproveu premis i sortejos anteriors de La Primitiva
Comproveu premis i sortejos anteriors de La Primitiva
Els guanyadors dels sis números principals i el reintegrament obtenen el màxim premi de La Primitiva. També resulten agraciats els qui encertin sis números, cinc i el complementari, quatre números o tres números. Tenir el reintegrament suposa recuperar els diners de l’aposta.
Els sortejos de La Primitiva se celebren cada dijous i dissabte. Cada aposta costa 1 euro i consisteix a seleccionar sis números diferents entre l’1 i el 49 (també es poden fer apostes múltiples de fins a 11 números). Al segellar la butlleta s’obté un número entre el 0 i el 9 que correspon al reintegrament.
Existeixen dues modalitats de joc: diària (per a un sol sorteig) i setmanal (per als sortejos dels dijous i dissabte).
Notícies relacionadesPodeu comprovar els resultats d’altres sortejos i loteries al nostre portal especialitzat.
També podeu accedir a tota la informació sobre la Loteria de Nadal 2020 i consultar com es pot cercar un número concret de la Loteria de Nadal.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans