Salut
La Generalitat tanca dilluns el vacunòdrom de la covid a Fira de Barcelona

La Generalitat tancarà el punt de vacunació contra la covid de Fira de Barcelona dilluns vinent. Alhora, el Departament de Salut preveu obrir un altre espai a Casa Seat a fi de descongestionar els CAPs, tensats pel còctel de coronavirus, grip i bronquiolitis que s’està vivint aquestes setmanes.
El primer recinte estava obert des de l’abril del 2021 i era el principal punt de vacunació massiva de Catalunya. En els set primers mesos d’activitat es van administrar un milió de dosis.
A partir del gener del 2022, el ritme va començar a descendir, ja amb bona part de la població vacunada. El tancament coincideix amb l’anunci realitzat avui pel Departament de Salut d’inici de l’administració de la quarta dosi de la vacuna a menors de 60 anys a partir de divendres vinent.
- LALIGA Els motius de fons que porten el Madrid a carregar contra el Vila-real-Barça de Miami
- Investigació oberta Mor una dona gran en l’incendi del seu domicili a Terrassa
- Cost de la vida La moderació de preus dels aliments frescos contribueix a contenir en el 2,7 % l’IPC del juliol
- L’arma de la nul·litat
- El Nàstic veta un fitxatge per haver insultat els catalans