Dos detinguts
Vídeo | Decomissat un espectacular cultiu de marihuana en una zona boscosa de Tarragona
Els Mossos van localitzar més de 3.600 plantes a tres zones del Pont d’Armentera
Mossos de la comissaria de Valls van desmantellar dijous passat un cultiu de marihuana ubicat en el terme municipal del Pont d’Armentera (l’Alt Camp, Tarragona) i van detenir dos homes, tots dos de 27 anys, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.
Des de fa mesos, els Mossos porten a terme dispositius de prevenció en zones de l’entorn natural on anys anteriors s’han localitzat plantacions de marihuana. Aquests dispositius han permès identificar persones vinculades al cultiu i també evitar la instal·lació de plantacions al territori.
El dispositiu policial es va efectuar després de confirmar l’existència d’una possible plantació de marihuana repartida en tres bancals ubicats en una zona boscosa de difícil accés. A primera hora del matí, els Mossos van portar a terme un dispositiu que va comptar amb el suport d’efectius del Grup Especial d’Intervenció (GEI).
D’un metre d’altura
Malgrat les dificultats orogràfiques del terreny, els agents van arribar fins a les parcel·les on van localitzar 3.617 plantes de marihuana d’un metre d’altura així com un sistema de regadiu format per unes canonades de plàstic procedents d’unes basses d’aigua.
A pocs metres de distància, els agents van observar un campament amb algunes tendes i a l’arribar-hi, hi van trobar dues trampes en forma de claus incrustats en fustes i amagats entre els matolls.
Els Mossos van poder envoltar l’espai i sorprendre i detenir els dos homes que s’encarregaven de la vigilància i el cultiu. Al lloc on pernoctaven es van trobar aliments i begudes, motxilles, roba i diversos productes fitosanitaris per a la protecció i el creixement dels cultius. També es va intervenir un bastó defensiu amb claus de fins a cinc centímetres.
Els detinguts van passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Valls divendres passat i el jutge va decretar-ne la llibertat amb càrrecs i mesures cautelars.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat