Recuperació ràpida
El papa Francesc reapareix després de l’operació de còlon
El Pontífex ha resat l’Àngelus des del balcó de l’hospital on es manté ingressat

Pope Francis leads Angelus prayer from Rome’s Gemelli hospital /
El papa Francesc , aparentment en bones condicions generals, ha aparegut en públic aquest diumenge per primera vegada des que es va sotmetre a una cirurgia intestinal fa una setmana, sortint a un balcó de l’hospital per dirigir la seva oració setmanal, l’Àngelus, davant centenars de persones.
El papa, de 84 anys, s’ha mantingut durant uns 10 minuts al balcó de la seva habitació del desè pis de l’Hospital Gemelli, llegint d’un text preparat, però també afegint moltes observacions improvisades.
Curt d’alè
En alguns moments semblava una mica curt d’alè, perquè quan era jove va tenir problemes pulmonars a la seva Argentina natal.
Centenars de persones reunides davant el centre hospitalari han cridat «iVisca el Papa!» i alguns metges i pacients, alguns d’ells nens i nenes, han sortit a altres balcons per mirar.
La primera vegada
Aquesta ha sigut la primera vegada des de la seva elecció com a Papa el 2013 que Francesc no ha llegit l’oració dominical des de la finestra amb vistes a la plaça de Sant Pere de la Ciutat del Vaticà, exceptuant quan ha estat de viatge.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols