Des de les 7.00 hores

Operació en marxa a Barcelona contra un grup de lladres de pisos | VÍDEO

Els Mossos concentren les entrades i registres a la zona sud de l'àrea metropolitana, principalment a l'Hospitalet i Cornellà

mossos / periodico

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

 Els Mossos d’Esquadra han desplegat a primera hora d’aquest dimecres un dispositiu policial a la regió metropolitana sud de Barcelona, principalment a l’Hospitalet de Llobregat i a Cornellà, per desarticular un grup criminal dedicat a cometre robatoris en domicilis.

L’operació policial, que encara segueix en marxa, ha començat cap a les 07.00 hores d’aquest matí i, en aquests moments, agents de la policia catalana estan practicant diversos registres i entrades en diversos punts de l’Hospitalet i Cornellà, tot i que també se n’està fent algun a Barcelona ciutat, segons han informat a Efe fonts dels Mossos. 

Notícies relacionades

La policia catalana ha penjat un vídeo de l’operació.

De moment no s’ha practicat cap detenció, tot i que es preveu que es detinguin diverses persones durant el desenvolupament d’aquest dispositiu policial. L’operació està a càrrec de la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) dels Mossos, i el jutge ha ordenat aquests registres fruit de les indagacions policials.