VA VIATJAR AL REGNE UNIT
Activat el protocol per un possible cas de coronavirus a Mallorca
Un veí de Marratxí que ha tingut contacte amb una persona infectada i els seus dos acompanyants estan sota vigilància mèdica

zentauroepp52130084 taipei taiwan 04 02 2020 people wear face masks in taip200204120701 /
La conselleria de Salut del Govern ha activat el protocol davant d’un possible cas de coronavirus d’un veí de Marratxí, a Mallorca, i ha posat sota supervisió els seus dos acompanyants.
[Tota la informació del coronavirus, en directe]
Un dels viatgers ha presentat símptomes relacionats amb la malaltia després d’haver tingut contacte al Regne Unit amb una persona que ha donat positiu per coronavirus. Juntament amb ell s’està fent seguiment a les dues persones que l’acompanyaven.
Notícies relacionadesElls mateixos han avisat els serveis sanitaris i han sigut traslladats a l’hospital de Son Espases pel 061.
No és la primera vegada que s’activa el protocol del coronavirus a les Balears ja que hi ha hagut diversos casos de persones que han notat els símptomes propis d’aquesta malaltia i han acudit als serveis sanitaris. No obstant, fins ara, cap ha donat positiu.
- Distribuït a Catalunya Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- HOSPITAL GREGORIO MARAÑÓN Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Polèmica La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Violència masclista L’assassí masclista d’Algemesí, a la jutge, somiquejant: «¡A la presó, no! ¡A la presó, no! ¡Protegeixin-me!»
- Festival d’estiu Una poètica oda a la natura i a la dona inaugura el Grec