DESTACATS DEL DIA

La responsabilitat dels pares en el 'bullying' i altres notícies que has de saber avui, en un minut

icoy38203839 bullying170427160932

icoy38203839 bullying170427160932 / FERRAN SENDRA

1
Es llegeix en minuts

Aquestes són les cinc notícies que has de saber avui:

1) El 'bullying', deures per als pares. La família és determinant per prevenir les conductes dels menors assetjadors.


2) Doble homicidi al Prat de Llobregat. El suposat autor del crim s'ha escapat i no ha pogut ser identificat.


3) L'escàndol del Canal de Isabell II arriba al Congrés. El número dos d'Interior, José Antonio Nieto, explica aquest divendres davant la comissió d'Interior la seva reunió amb el germà de l'expresident madrileny Ignacio González.


Notícies relacionades

4) Ingressada una menor catalana per jugar a la 'Balena blava', un repte que indueix al suïcidi. Primer cas a Catalunya d'un fenomen que a Rússia ha causat diverses morts.

5) El ple de l'Ajuntament de Barcelona debatrà avui la creació d'una funerària municipal. ERC ja ha anunciat que hi votarà en contra.