APOSTA editorial ESTIUENCA

EL PERIÓDICO regala 'Cuore' els diumenges

El lector rebrà gratis la revista del cor a partir del 29 de juny i durant 8 setmanes

La promoció d’estiu d’El Periódico et regala ’Cuore’. / periodico

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Tot cor. A partir d'ara, els diumenges tindran molts més batecs amb EL PERIÓDICO DE CATALUNYA. Amb cada exemplar, el diari regalarà la revista Cuore, una publicació del cor desenfadada i que coneix més que ningú l'entrellat del món dels famosos, la moda i l'oci. Amb aquesta iniciativa, el diari incrementa amb un nou producte l'oferta informativa dominical per a tota la família. Més oferta sense augmentar gens ni mica el preu. Tot un regal.

Notícies relacionades

Durant vuit setmanes, els lectors disfrutaran de l'entretinguda i relaxant informació que ofereix Cuore. La revista del Grup Zeta ocupa actualment un lloc d'honor en la premsa rosa pel seu contingut i també per la seva estètica i perquè sap combinar amb una gran mestria les fotos de les celebrities, fins al punt que s'ha convertit en una de les seves senyes d'identitat. Aquí no s'acaba el que és Cuore, perquè en realitat és molt més. Són tres revistes en una: actualitat, moda i cor. La publicació apunta les tendències que despunten a les botigues a preus low cost, notícies i  famoseig.

MÉS RELAXANT// El regal dominical coincideix amb els mesos d'estiu, moment de relaxar-se al sol o a l'ombra del riu, la platja o la piscina o estirar-se a la fresca en una còmoda hamaca o sofà. Durant les  vacances hi ha més temps lliure per llegir el que ha quedat aparcat durant l'any per falta de temps o passar una bona estona amb una lectura més desenfadada. Per això, EL PERIÓDICO DE CATALUNYA i Cuore es converteixen en la parella de l'estiu.