147 menors desapareguts, segons la Interpol
Gràfic interactiu desenvolupat per EL PERIÓDICO amb les dades de la policia global
La Interpol té als seus arxius 147 menors desapareguts arreu del món. A partir d'aquestes dades, EL PERIÓDICO ha desenvolupat un gràfic interactiu que permet explorar el lloc de naixement, el país on va desaparèixer, l'edat en què va desaparèixer, els anys que té actualment i quant de temps fa que ha desaparegut.
Explorant la visualització, es pot observar com els menors van desaparèixer la majoria a una edat jove, dos terços ja han complert els 10 anys i que n'hi ha quatre que fa més de 12 anys que estan desapareguts. Interpol organitza la seva base de dades per l'edat actual que tenen els desapareguts, així que a la base de dades falten les persones que van desaparèixer sent menors, però que ja han complert 18 anys.
Base de dades Interpol
Sorprèn la poca precisió de les dades de l'organització policial global: a la seva base de dades pública hi ha 12 fitxes duplicades i en alguns casos falta informació rellevant com ara la foto o, en 23 casos, el país on van desaparèixer.
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Procés judicial L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg
- Ser Ter Stegen i no jugar
-
Ofert per
- Ajuda per superar l’insomni Com adormir-vos en cinc minuts
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Successos Cau una de les bandes de narcos de la marihuana més activa de Girona: 24 detinguts i 8.500 plantes requisades
- La Miró invoca el seu esperit fundacional en el 50è aniversari
- Els mil temes de ‘L’altaveu’