MILLORA DE LES PREVISIONS METEOROLÒGIQUES
Catalunya desactiva les alertes per vent, pluges i estat del mar
Els bombers van fer més de 1.000 serveis durant el pont del Pilar
La Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat ha desactivat els plans d'emergència pels forts vents, pluges i mala mar que han afectat Catalunya durant el pont del Pilar.
En concret, ha deixat sense efecte l'alerta del pla especial d'emergències per inundacions (Inuncat), i la fase d'alerta del Procicat per l'estat del mar i risc de vent.
Notícies relacionadesLa Generalitat ha adoptat aquesta decisió davant la millora de les previsions meteorològiques del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) i la disminució d'incidents a Catalunya associats al mal temps.
Des de dissabte fins aquest dimecres, els Bombers de la Generalitat han fet 1.061 serveis vinculats a la meteorologia.
- NARCÍS MARTÍ FILOSIA "Pintant soc feliç: ningú m’aplaudeix i ningú em xiula"
- Meteorologia adversa Les temperatures extremes posen en alerta sis comunitats a l’inici de l’onada de calor
- Relacions interpersonals El celibat voluntari s’obre pas entre les joves: «Fa dos anys que estic sense relacions i mai he estat millor»
- Nomenclatura El barri de Navas s’encamina a votar sobre el seu nom
- Revisionisme nacionalista Trump canvia noms de llocs i festivitats en un intent de reescriure la història dels EUA
- Millora de l’administració pública El Govern pretén reduir la burocràcia i simplificar 170 tràmits administratius
- Estratègia per als comicis del 2027 ERC vol que les dones liderin el 40% de les seves llistes municipals
- ANÀLISI En el punt de mira, l’UCO no desisteix
- Defensa Enginyers treballen a Getafe per fer invisibles els avions de combat
- A GALÍCIA Feijóo convida a beure vi el que s’ofengui per la seva frase sobre les vacances