Avió medicalitzat
Les dues úniques condicions que ha posat l’espanyol per pagar gairebé 200.000 euros i portar l’Oliver a Espanya

L’Oliver, el nen de dos anys i mig que té un tumor cerebral, ha arribat a Barcelona aquest dimecres al migdia en un avió medicalitzat des de Cancún (Mèxic) per ser operat per un equip mèdic de l’Hospital Sant Joan de Déu, a Esplugues de Llobregat.
El vol, que ha sigut ajornat diverses vegades, costa prop de 200.000 euros. Una enorme quantitat de diners que ha pagat una persona, un empresari espanyol al qual ni tan sols el pare del petit, el malagueny Alejandro Romero, coneix personalment.
Mecenes espanyol
Notícies relacionadesPoc més se sap d’aquest generós mecenes. El poc que ha transcendit és que té un fill o filla d’una edat similar a la de l’Oliver, que és el que ha fet que el commogués la notícia fins al punt que decidís contactar amb la família i en a penes unes hores ingressar-los els diners necessaris per a l’avió medicalitzat. També se sap que és espanyol i que viu o passa llargues temporades a Mèxic.
I que només ha posat dues condicions per fer el pagament: mantenir-se en l’«anonimat» total i la factura del càrrec, que necessita per a Hisenda.
- LALIGA Els motius de fons que porten el Madrid a carregar contra el Vila-real-Barça de Miami
- Investigació oberta Mor una dona gran en l’incendi del seu domicili a Terrassa
- Cost de la vida La moderació de preus dels aliments frescos contribueix a contenir en el 2,7 % l’IPC del juliol
- L’arma de la nul·litat
- El Nàstic veta un fitxatge per haver insultat els catalans