Juan Bravo: "No em preocupa gens que Mazón vagi al congrés del PPE"

¿Com veu que encara estiguem sense Pressupostos?
La Constitució obliga a presentar-los. Felipe González ha donat una explicació molt clara: la primera vegada que no va tenir Pressupostos va convocar eleccions. És una irregularitat en el funcionament, una més de les que veiem en el Govern. Posa de manifest la seva debilitat.
El fet que María Jesús Montero sigui la responsable dels Pressupostos, ¿pot ser una carta en les eleccions andaluses?
Montero és qui, per aconseguir que Pedro Sánchez continuï sent president, estableix una condonació de deute demanat per separatistes i independentistes. És qui va demanar que hi hagués un nou sistema de finançament quan era consellera a Andalusia i avui se n’oblida. És qui està establint l’infern fiscal més gran que ha viscut aquest país. És qui va fer les retallades més grans en la sanitat andalusa, en què va acomiadar 7.700 sanitaris. Així, és que Juanma Moreno utilitzi això; és que la gent a Andalusia la coneix perfectament. I un altre element més negatiu de tot això és no ser capaç d’aprovar Pressupostos.
¿Els preocupa que la presència de Carlos Mazón al congrés del PPE a València acabi enfosquint una reunió tan important per a la seva formació?
Gens. Hi ha elements clau que es treballaran allà. Tenim moltes coses i crec que l’important és l’important. Ningú en dubta.
¿Tenen por que hi hagi manifestacions de víctimes de la dana aquests dies?
Quan la gent es queixa, cal que se la respecti.
¿Estan preparats, doncs, per als xiulets i les protestes?
Estem preparats per treballar per al que la gent vol, intentar tenir resposta econòmica, industrial, social, i en això és en el que treballarem al congrés. En aquestes respostes. La gent ha de tenir la il·lusió que sortim amb propostes, que la gent digui: "Aquests són els que em representen». Aspirem a això.
Notícies relacionades¿Considera que Feijóo ha de fer canvis a la cúpula per agafar una mica d’impuls?
Aquesta és una qüestió que correspon directament al president. Som el seu equip, som la gent que treballem per a ell, som aquí per a tot el que el president necessiti i hi serem quan ell vulgui i on ell vulgui. Treballem per intentar que tots vostès s’adonin que Feijóo és el president que necessita aquest país, que és el president que reformarà aquest país i que el canviarà.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols