IMATGE D'ESPANYA A L'EXTERIOR

Els Reis presenten demà la campanya 'Spain for Sure', amb tres ministres i representants d'empresaris

La campanya es presenta en vigílies que, el pròxim cap de setmana, Espanya torni a obrir les seves fronteres als països de la UE i la zona Schengen

zentauroepp53608827 don felipe de borb n  la ministra de industria  reyes maroto200601133833

zentauroepp53608827 don felipe de borb n la ministra de industria reyes maroto200601133833 / Casa de S M el Rey

2
Es llegeix en minuts
El Periódico

Els reis Felip i Letizia, els ministres d’Exteriors, de Cultura i d’Indústria, Comerç i Turisme, així com representants de les organitzacions empresarials llançaran aquest dijous al Museu del Prado la campanya ‘Spain For Sure’, destinada a projectar la imatge d’Espanya a l’exterior.

L’acte, que clausuraran els Reis, l’organitza el Ministeri d’Afers Estrangers, Unió Europea i Cooperació a través de la Secretaria d’Estat d’Espanya Global en un dels llocs més emblemàtics per a la imatge exterior d’Espanya, el Museu del Prado.

A la presentació d’aquesta campanya assistiran els ministres d’Exteriors, Arancha González Laya; Indústria, Turisme i Comerç, Reyes Maroto, i Cultura, José Manuel Rodríguez Uribes, així com el president de la CEOE, Antonio Garamendi; el de la Cambra de Comerç d’Espanya, José Luis Bonet; i el president del Foro de Marcas Renombradas, Joaquín Osborne, entre d’altres.

La campanya es presenta en vigílies que, el pròxim cap de setmana, Espanya torni a obrir les seves fronteres als països de la UE i la zona Schengen, tancades des del març per la pandèmia de Covid-19, i en un moment en què ha començat a reactivar-se el turisme amb un programa pilot a les Balears.

Videoconferències al Foro de Marcas

Ja a finals d’abril els Reis van mantenir una sèrie de videoconferències amb el Foro de Marcas Renombradas Españolas (FMRE), la Secretaria d’Estat d’Espanya Global i diversos ‘ambaixadors’ honoraris de la Marca Espanya per analitzar l’impacte de la pandèmia de Covid-19 en la imatge d’Espanya i sumar esforços per recuperar la confiança internacional.

L’FMRE reuneix 140 empreses i el Ministeri d’Afers Estrangers, Unió Europea i de Cooperació, el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, l’ICEX, l’Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) i la Cambra de Comerç d’Espanya.

Es tracta d’empreses que sumen una xifra de negoci que equival al 35 per cent del PIB espanyol, 1,3 milions d’empleats i tenen una mitjana del facturació a l’exterior del 53 per cent.

Ambaixadors de la marca Espanya

Notícies relacionades

El mes d’abril, durant el moment més greu de la pandèmia, les empreses estaven preocupades per la imatge d’Espanya a l’exterior i els seus potencials efectes en l’economia i van començar a apostar per una col·laboració publicoprivada per potenciar Espanya com a destí de turisme i inversions i així impulsar la recuperació econòmica.

La campanya comptarà amb ‘ambaixadors’ honoraris de la Marca Espanya, és una iniciativa de l’FMRE que es realitza des de 2005, cada dos anys, amb el vistiplau del Ministeri d’Exteriors, amb personalitats que representen valors com l’esforç individual i la recerca d’excel·lència, claus per a la projecció d’Espanya a l’exterior. La vuitena promoció va ser acreditada el 3 de març en un acte presidit pels Reis.

Temes:

Felip VI