Romeva surt de la presó de Lledoners per treballar en una associació privada
L’exconseller d’Exteriors Raül Romeva ha sortit aquest dilluns de la presó per treballar en una associació privada, després que la setmana passada la presó de Lledoners acordés flexibilitzar el seu règim penitenciari mitjançant l’aplicació de l’article 100.2.
Romeva, que compleix una condemna de dotze anys de presó per sedició, ha sortit cap a les 11.00 hores del centre penitenciari de Lledoners, acompanyat de la seva parella.
D’acord amb la resolució de la junta de tractament de Lledoners, d’aplicació immediata però que ha de ser avalada pel jutjat de vigilància, Romeva podrà sortir de presó per treballar durant sis hores, tres dies a la setmana, de dilluns a divendres.
Temes:
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Apunt Una vergonya absoluta