"Ni en les llistes electorals ni com a assessor"
Tensió a Ciutadans de les Balears pel fitxatge de Bauzá
El número u del partit a les illes no vol l'expresident del PP balear en el projecte autonòmic
El expresident del PP balear José Ramón Bauzá. /
El número u de Ciutadans a les Balears, Xavier Pericay, ha deixat clar aquest dilluns que no vol l’expresident balear del PP José Ramón Bauzá en el projecte polític del seu partit a les Balears, ni en les llistes electorals ni com a assessor.
"El senyor Bauzá ni hi és ni se l'espera", ha afirmat Pericay sobre la possibilitat que l’expresident del PP balear formi part del projecte del partit taronja a les Balears.
El president de Cs a les illes ha sigut preguntat en roda de premsa sobre la probabilitat que Bauzá s’incorpori com a assessor de Cs a escala nacional, tal com va suggerir fa uns dies el president d’aquesta formació política, Albert Rivera.
"A mi em consta que no tindrà cap relació amb les Balears, ho puc afirmar", ha respost Pericay, que ha afegit que mentre això sigui així, "no hi haurà cap problema".
"Si arriba un moment en què jo no puc ser coherent amb el que penso, evidentment jo sobro", ha afegit Pericay, que ha demanat als periodistes que no es prenguessin les seves paraules com una amenaça.
Notícies relacionadesPericay ha recordat que al llarg d’aquesta legislatura ha mantingut que Bauzá era "cosa del passat, que no tenia res a veure amb el present d’aquesta comunitat, i menys encara amb el present de Cs."
Sobre l’ex director general de la Policia i la Guàrdia Civil i ex secretari d’Estat de Turisme, el mallorquí Joan Mesquida, que militava al PSOE i s’ha afegit al projecte de Cs, Pericay ha destacat la seva àmplia experiència política i el seu currículum "impecable".
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
