LA GUERRA DELS MÀSTERS
El Govern exigeix al PP i Cs que demanin perdó a Sánchez pel seu "assetjament"
Celaá, sobre la tesi: el president està fort i convençut que volen "abatre" l'Executiu
El president del Govern, Pedro Sánchez, està "fort" i "ferm" i té la "profunda convicció" que els dubtes sobre la seva tesi doctoral "han sigut per fer soroll" i "abatre" l’Executiu. Així ho ha dit la portaveu del Govern, Isabel Celaá, al ser preguntada en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres per si Sánchez està tranquil després de les informacions que apunten que va plagiar la seva tesi doctoral.
Celaá ha defensat que "el que toca és que ara el PP i Cs li demanin perdó" per la seva estratègia conjunta d’assetjament. A més, ha criticat la forma en què el líder de Ciutadans va formular la pregunta al ple del Congrés, quan en l’ordre del dia n’hi figurava una altra sobre Catalunya. No obstant, aquests partits insisteixen a reclamar que Sánchez doni explicacions davant del Congrés.
Notícies relacionadesLa ministra també ha tingut paraules per als diaris que han publicat informacions sobre la tesi de Sánchez. "Demanem als mitjans, que va ser el que va demanar el president, la rectificació. Un mitjà de qualitat accepta aquestes qüestions, jo crec que avui aquest mitjà, que té 114 anys d’història, hauria d’estar a l’altura i rectificar quan s’ha equivocat", ha respost en al·lusió a 'ABC', a la pregunta de si el president del Govern emprendrà accions legals contra els mitjans que l’han acusat de plagi.
Finalment, ha descartat la possibilitat que el cap de l’Executiu comparegui al Congrés sobre aquest assumpte perquè "ja està tot contestat" i ha demanat que no es converteixi el país en una "postveritat".
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU