Violenta discussió a Palamós pels llaços grocs
Un home amenaça una dona gran que retirava aquests símbols del tram de carrer situat davant de casa seva
Els carrers de Palamós han sigut escenari d’una agressiva discussió entre un home i una dona gran per la retirada de llaços grocs. L’enregistrament, que s’ha viralitzat a les xarxes socials, comença mostrant una dona que retira llaços grocs del tram de carrer situat davant de casa seva.
En aquell moment, un home se li abalança i s’interposa entre la dona i el llaç que volia tallar. L’home li diu que, amb la seva actitud, "li està tapant la boca" i que si vol que col·loqui una bandera espanyola a casa seva però que no retiri aquests símbols.
Notícies relacionades"¡Com en tregui un la tindrem!" amenaça l’home a la dona, que s’hi enfronta i que insta el seu marit a trucar als Mossos. "A mi no m'emmerdis el pati" li diu la dona, i l’home respon: "És el meu punyeter poble". "I el meu", li replica la dona.
"¡No em toquis!"
Tot seguit, la dona s’apropa a un altre pal per retirar un altre llaç. I l’home s’hi interposa per impedir-l’hi. "¡No em toquis! ¡No em toquis! Què t’has cregut, que tot això és teu", clama ella. Finalment, l’home li diu: "Vostè morirà com a vella que és i nosaltres posarem llaços fins a la llibertat!"
- Infecció poc freqüent Illa continua evolucionant bé i ja s’ha començat a moure
- Reflexió i creació artística Manel Jimenez-Morales, docent de la UOC: "Les persones que es tanquen tenen una sensibilitat per viure el conflicte amb una intel·ligència emocional molt més gran"
- ACCIDENT FERROVIARI Transports va adjudicar a Ferrovial, OHLA, FCC i Azvi el 2022 les obres de les vies del tram de l’accident per 52,5 milions
- Tragèdia ferroviària El PP trenca la treva política sobre els accidents de tren i parla d’«un Govern desbordat»
- Barbacoes i romesco Infla’t a calçots a preus populars: aquesta és l’agenda de macromenjadors a l’aire lliure de Barcelona
