MISSATGE a l'Esquerra Anticapitalista
Monedero, sobre el xalet de Pablo Iglesias: "¿Hem de viure en barraques perquè això ens faria més d'esquerres?"
Justifica la consulta perquè "s'han passat totes les línies vermelles amb Podem, i el lideratge es converteix en un assumpte públic"
El cofundador de Podem, Juan Carlos Monedero, s’ha adreçat aquest dimarts a l’Esquerra Anticapitalista, que ha criticat la compra del xalet del secretari general de Podem, Pablo Iglesias, i de la portaveu al Congrés de la formació morada, Irene Montero, per preguntar: "¿Hem de viure en barraques perquè això ens faria més d’esquerres?". En aquest sentit, ha justificat la consulta a les bases sobre si volen que Iglesias i Montero segueixin als seus llocs de responsabilitat perquè "s’han passat totes les línies vermelles amb Podem, i el lideratge es converteix en un assumpte públic". Un informe de l’exauditor de Podem revela irregularitats a Vistalegre 2.
En aquesta línia, creu que potser Esquerra Anticapitalista vol "aprofitar això per treure pit i intentar representar un espai més gran". "Doncs ja s’ho faran", ha manifestat. El cofundador de Podem ha assenyalat que "tothom vol que els seus fills prosperin i que tant de bo tothom pogués prosperar". "¿Què passa, que hem de viure en barraques com als anys 70 perquè això ens faria més d’esquerres? És una concepció bastant desafortunada", ha explicat.
Notícies relacionadesEn una entrevista concedida a Radio Euskadi, Monedero, que ha estat preguntat per la polèmica sorgida entorn de la consulta que se celebra en el seu partits per la comprad’un xalet de més de 600.000 euros, ha afirmat que li agradaria parlar "de la incoherència del PNB amb el 155". El cofundador de Podem ha dit que, "sense cap dubte", ell votarà "a favor de la continuïtat d’Iglesias i Montero". "Encadenem quatre anys d’atacs indiscriminats, de mentides, de suportar coses que no ha suportat cap altre partit", ha afegit.
Segons el seu parer, això "ha augmentat últimament amb el que és el punt d’inflexió" i és que "Iglesias s’ha fet més gran perquè serà pare". "Nosaltres hem aguantat aquests quatre anys perquè no teníem fills, i veus que l’ecografia dels teus futurs fills surt publicada al pamflet d’Inda. ¿I què passa?, ¿que si hi ha una malformació també la publiquen?, ¿val més cara aquesta foto?", ha apuntat.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
