EL DESAFIAMENT SOBIRANISTA
Mas diu que les seves adjudicacions d'obra pública van ser millors que les del tripartit
L'expresident respon així davant les irregularitats detectades en les licitacions sota el seu mandat, segons un informe d'Infraestructures.cat

zentauroepp39483873 artur mas expresident de la generalitat conversant amb un 170728214259 /
L'expresident de la Generalitat Artur Mas ha defensat aquest divendres a la tarda que, quan ell era el màxim responsable del Govern, "es van fer les coses millor que amb els governs del tripartit" pel que fa a les adjudicacions d'obra pública.
Mas va respondre així al ser preguntat per una suposada trama de licitacions, sota el seu mandat, que recull un informe del consell d'administració de l'empresa pública Infraestructures.cat (antiga GISA), ara en mans d'ERC.
L'excap de l'Executiu català ha afirmat, durant la inauguració del Meeting Point de la JNC a Sant Esteve de Palautordera, que tot això és el resultat d'una estratègia conjunta del Govern de Mariano Rajoy i alguns mitjans de comunicació que pretenen "destruir simbolismes en el món sobiranista" per "carregar-se l'invent sencer".
"En legítima defensa"
Notícies relacionadesMas també ha acusat l'Estat de "voler imposar la llei de la força" d'una manera "brutal, rotunda i furibunda". Ha afirmat que el sobiranisme "està actuant en legítima defensa" perquè s'està veient "atacat i oprimit".
Segons l'expresident, les forces independentistes volen "fer les coses bé", a través, per exemple, d'una llei de referèndum per donar "empara legal" al referèndum previst per a l'1 d'octubre. "L'Estat espanyol és qui més incompleix la legislació europea", ha assegurat, per afegir que "quan els convé es passen la llei pel forro".
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Successos Mort dels germans d'Amer: un va matar a l'altre i després es va suïcidar
- incident als voltants de l’estadi Detinguda la dona que va atropellar 15 aficionats de l’Espanyol
- En investigació El cap d’un dels bombers dels canvis de sexe fraudulents el defensa contra Interior