Oltra considera una "burla" que Barberá decideixi sobre imputats
"No es pot posar la guineu a cuidar les gallines", sentencia la vicepresidenta valenciana
/
"Una burla a la cara dels espanyols". Així ha qualificat la vicepresidenta del Govern valencià, Mónica Oltra, la contradicció que polítics esquitxats per escàndols de corrupció com l'exalcaldessa valenciana Rita Barberá puguin decidir a l'executiva del Partit Popular d'aquest dimecres si un imputat ha de deixar el seu càrrec públic.
Oltra ha afirmat, en una entrevista amb l'agència Efe, que el PP ha de passar a l'oposició perquè "està assegut al banc dels acusats" com a partit que té "en la seva medul·la òssia la corrupció" i que ha traslladat aquesta corrupció "a totes les institucions que ha governat".
El fet que les sis propostes de Ciutadans, la majoria centrades en la lluita contra la corrupció, passin per un els òrgans de direcció del PP és, per Oltra, "inversemblant, sent amable, per no dir que és una burla a la cara dels espanyols, ja que no es pot posar la guineu a cuidar les gallines".
Notícies relacionades"Que tu li proposis al PP que Rita Barberá decideixi si un imputat ha de desaparèixer del càrrec públic és inversemblant", ha reiterat la política de Compromís. Segons la vicepresidenta valenciana, és "lògica" la postura del PSOE de cara a la investidura perquè "no es pot donar un 'sí' ni una abstenció" a un partit "que et pot portar a un estat fallit".
"Pel bé del país, siguis del corrent ideològic que siguis, un ha de ser decent", ha assegurat Oltra, que ha insistit en la necessitat d'"enviar" el PP a l'oposició perquè, si no, és el principi d'un estat fallit, que comença "quan un partit es perpetua en el poder gràcies a la corrupció".
Comunitat Valenciana Mònica Oltra Compromís Cas Imelsa Rita Barberá PP - Partit Popular Corrupció
- ‘BOOM’IMMOBILIARI Els bancs disparen la concessió d’hipoteques a xifres no assolides des del 2010
- RESTAURANTS AMB FUMS ¡Clava-li foc!
- Previsió meteorològica Catalunya s’endinsa en una jornada marcada per la borrasca Pedro i ratxes de fins a 125 km/h
- El polèmic partit de Lisboa La UEFA investiga si hi va haver insult racista de Prestianni a Vinícius
- ‘Play-off’ (anada) CHAMPIONS L’Atlètic treu un empat en una festa de gols delirant a Bruges
