L'homenatge a Muriel Casals al Parlament, en directe
La Generalitat li concedeix la Medalla d'Or de la Generalitat a la diputada de Junts pel Sí que va morir diumenge
El Parlament i Òmnium Cultural reten homenatge aquest dijous a Muriel Casals, que va morir diumenge passatMuriel Casals al no poder recuperar-se de l'accident que va tenir el 30 de gener. L'acte institucional de record a la que va ser diputada de Junts pel Sí estarà presidit pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont. El Govern va acordar aquest dimarts concedir a títol pòstum la seva màxima distinció, la Medalla d'Or de la Generalitat, a Muriel Casals.
L'acte d'homenatge a l'expresidenta d'Òmnium al Parlament, presentat per Sílvia Bel, se celebra aquest dijous a partir de les cinc de la tarda. Després de la cerimònia institucional, Lluís Llach actuarà en l'acte que Òmnium celebrarà a les portes del Parlament quan s'acabi la cerimònia institucional.
En la sessió d'aquest dimecres els diputats del Parlament van guardar un emotiu minut de silenci amb l'escó de Muriel Casals buit, on hi havia una rosa blanca que havia portat a la Càmera catalana Lluís Llach.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Martorell s’electrifica Seat assegura el seu futur amb la inauguració de la nova planta d’acoblament de bateries a Martorell
- Detinguda a Platja d'Aro una dona amb cinc ordres de cerca i captura
- Aniversari de la mort Els fills d’Isak Andic es pronuncien per primera vegada per commemorar l’aniversari de la mort
- Buenafuente i Sílvia Abril no presentaran les campanades a TVE
