Jordi Pujol reapareix en l'homenatge a Muriel Casals
És el primer acte públic en què l'expresident participa des que va ser imputat per blanqueig de diners
Jordi Pujol ha reaparegut aquest dijous en el seu primer acte públic des que va ser imputat per blanqueig de diners. L'expresident de la Generalitat ha assistit a l'homenatge al Parlament de Muriel Casals.
El que va ser el 'pare' de Catalunya durant 23 anys havia limitat al mínim les seves aparicions públiques des que el 25 de juliol del 2014 va reconèixer que havia ocultat durant 34 anys una suposada herència que encara no ha pogut justificar. Des d'aleshores l'exmolt honorable (tracte honorífic a què va renunciar) només ha rebut revessos legals, l'últim la imputació de l'Audiència Nacional per blanqueig de capitals. Fa una setmana a l'Audiència Nacional, es va desmarcar davant el jutge dels negocis dels seus fills i va insistir que la fortuna que va ocultar a Andorra prové del llegat del seu pare.
Aquest dijous, Pujol ha volgut assistir a l'adéu a Casals, on també han estat presents els expresidents José Montilla, Artur Mas i Pasqual Maragall. Després de donar el condol a la família, s'ha assegut en un lloc discret, allunyat de les imatges de les càmeres durant l'acte oficial, al qual també han anat els tres últims expresidents del Parlament, Joan Rigol, Ernest Benach i Núria de Gispert, i l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, entre altres personalitats del món de la política i d'altres àmbits.
- Convivència a la via pública La meitat dels vianants senten estrès quan caminen per BCN
- Urbanisme El nou projecte del museu Thyssen rebaixa l’impacte visual
- COL·LECTIUS VULNERABLES Desallotjades a la Zona Franca unes 200 persones sense llar
- Un terç dels transeünts estan distrets amb el mòbil
- PLANIFICACIÓ Aprovat de nou el pla per construir 220.000 habitatges
