EDICIÓ DEL 31 D'AGOST
'Rajoy adverteix del "virus de la desunió"', a la portada d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
La portada d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA d'aquest dilluns recull que 'Rajoy adverteix del "virus de la desunió"'. El president del Govern apel·la a la història per recordar a Artur Mas que el seu projecte només pretén enganyar la gent, mentre que per una altra part acusa el líder del PSOE, Pedro Sánchez, de ser l'únic obstacle per a la recuperació econòmica.
La fotografia principal destaca que els milers de persones que arriben a les costes del sud d'Europa procedents de Síria, Líbia, l'Afganistan i Eritrea van equipats amb telèfons intel·ligents per comunicar-se i orientar-se, i que la UE trigarà 15 dies a afrontar la crisi dels refugiats.
Altres notícies incloses a la primera pàgina són que El Corte Inglés es prepara per a l'assalt exterior; i que el pilot de motos Valentino Rossi guanya a Silverstone, encara que no aconsegueix desfer-se de Jorge Lorenzo.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Israel obre un nou front de guerra amb el seu atac a l’Iran
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs davant l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons. Els va pressionar més i va dir: a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Higiene bucodental Com eliminar la tosca de les dents a casa: el truc dels dentistes