EL PROCÉS SOBIRANISTA
Cua de persones per votar al Palau Robert l'endemà del 9-N
L'edifici del passeig de Gràcia és un dels set punts habilitats on fins al 25 de novembre encara es pot dipositar la papereta
Les cues que es van produir el 9-N de ciutadans que volien votar en el procés participatiu s'han repetit aquest dilluns al Palau Robert, un dels set punts de votació habilitats a Catalunya on fins al dia 25 de novembre encara es pot exercir el dret de vot.
Les persones que han anat aquest dilluns al Palau Robert o a qualsevol dels altres sis punts de votació (les delegacions de la Generalitat a Catalunya) són ciutadans que per diversos motius no van participar en la jornada del 9-N. Les persones que vulguin votar s'han d'acreditar amb el DNI o la TIE vigent en què consti l'adreça en un municipi de Catalunya. Aquells que no tinguin adreça de residència a Catalunya, hauran d'aportar un volant o certificat d'empadronament en una població catalana.
Els ciutadans que decideixin anar a les urnes poden consultar aquí quin local els correspon i descarregar-se la papereta.
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Successos Mort dels germans d'Amer: un va matar a l'altre i després es va suïcidar
- En investigació El cap d’un dels bombers dels canvis de sexe fraudulents el defensa contra Interior
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Pederàstia a l'Església La família d'un exalumne de Jesuïtes Casp ja mort denuncia després de veure 'La Fugida' que va patir abusos de Francesc Peris