EL CAMí CAP A LES URNES
Guanyem Barcelona aconsegueix les 30.000 firmes que es va proposar per concórrer a les municipals
La plataforma d'Ada Colau es fixa com a objectiu "posar les institucions al servei de les majories socials"
Guanyem Barcelona es va fixar com a objectiu aconseguir abans del 15 de setembre 30.000 firmes de suport al seu manifest, com a aval al seu projecte per presentar-se a les eleccions municipals del 2015. La plataforma de l'activista Ada Colau, exportaveu de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), ha aconseguit, a 20 d'agost, la xifra apuntada el passat 26 de juny, encara que pensa seguir recollint firmes fins a mitjans del mes que ve.
"Intuíem --ha assenyalat Guanyem en un comunicat-- que era un moment de canvi i per això vam llançar una proposta. Ara ja no és sols del grup impulsor inicial, sinó de 30.000 persones que comparteixen un mateix diagnòstic, un mateix desig i necessitat". La plataforma es proposa "guanyar Barcelona i posar les institucions al servei de les majories socials", ha declarat Jaume Asens, portaveu de Guanyem Barcelona.
A partir del 16 de setembre, Guanyem ampliarà les seves reunions amb sectors com el sanitari, el de l'educació o la cultura i "obrirà l'escenari", apunta, "que permeti la confluència amb formacions polítiques al voltant d'acords concrets sobre temes i formes de fer".
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- L’atropellament revifa el malestar veïnal a Cornellà pel trànsit
- Sinistralitat viària Catalunya tindrà sis nous radars autònoms per a les carreteres amb més accidents de trànsit
- Funció pública El Govern central promet als funcionaris pagar-los «ben aviat» la pujada salarial del 0,5% que els deu des de l’any passat
- Necessitat de talent L’FP es converteix en la via més directa a l'ocupació que demanen les empreses
- El Cercle rebutja una fusió del BBVA i el Sabadell per frenar el poder de Madrid
- L’home que ho sap tot
- El Govern regularitzarà 500.000 immigrants arribats abans del 2025
- Galán assisteix a la recepció oficial de Starmer a Londres