EL CAMí CAP A LES URNES

Guanyem Barcelona aconsegueix les 30.000 firmes que es va proposar per concórrer a les municipals

La plataforma d'Ada Colau es fixa com a objectiu "posar les institucions al servei de les majories socials"

1
Es llegeix en minuts

Guanyem Barcelona es va fixar com a objectiu aconseguir abans del 15 de setembre 30.000 firmes de suport al seu manifest, com a aval al seu projecte per presentar-se a les eleccions municipals del 2015. La plataforma de l'activista Ada Colau, exportaveu de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH), ha aconseguit, a 20 d'agost, la xifra apuntada el passat 26 de juny, encara que pensa seguir recollint firmes fins a mitjans del mes que ve.  

Notícies relacionades

"Intuíem --ha assenyalat Guanyem en un comunicat-- que era un moment de canvi i per això vam llançar una proposta. Ara ja no és sols del grup impulsor inicial, sinó de 30.000 persones que comparteixen un mateix diagnòstic, un mateix desig i necessitat". La plataforma es proposa "guanyar Barcelona i posar les institucions al servei de les majories socials", ha declarat Jaume Asens, portaveu de Guanyem Barcelona.

A partir del 16 de setembre, Guanyem ampliarà les seves reunions amb sectors com el sanitari, el de l'educació o la cultura i "obrirà l'escenari", apunta, "que permeti la confluència amb formacions polítiques al voltant d'acords concrets sobre temes i formes de fer".