CARTA AL TRIBUNAL DEL JUDICI PER LA MATANÇA DE MADRID
Díaz de Mera revela la identitat del policia que diu que va elaborar un informe sobre ETA i l'11-M
L'exdirector general de la policia Agustín Díaz de Mera ha remès al tribunal de l'11-M una carta, datada l'1 d'abril i que va arribar el dia 3, en què revela la identitat del policia que diu que va elaborar un informe sobre la vinculació d'ETA i l'11-M, cosa que es va negar a fer quan va testificar en la vista.
En aquesta carta, de què el tribunal ha donat avui trasllat a les parts en una providència i en què s'ha exclòs part del seu contingut que ha estat declarat secret, l'ara eurodiputat del PP assenyala que aquest informant li va assegurar en una de les quatre converses que va mantenir amb ell que aquest informe es va incorporar "manipulat" al sumari dels atemptats.
Díaz de Mera ha enviat aquesta carta després que el 28 de març passat es negués a revelar la identitat d'aquesta font que, segons va declarar, li va comunicar l'existència d'un informe que relacionava ETA amb l'11-M, cosa que li va costar una multa de 1.000 euros i la decisió del tribunal que se li deduís testimoni per un delicte de desobediència.
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Política local Els locals del Born hauran de tancar abans si fan soroll de nit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"